Succedani de futbol
El futbol té la seva èpica, però no hi era dissabte, en aquest partit a Insbruck entre Espanya i Aràbia com a aperitiu del Mundial de Sud-àfrica (qui situï tots aquests topònims en el mapa, ja té un aprovat en geografia...), i per això Juan Carlos Rivero i cia. s'hi dedicaren a repetir diverses variants del mantra "Espanya, gran favorita per al Mundial" i a comentaris anecdòtics: la canellera de Ramos amb la bandera espanyola (més gran que la d'Arantxa Sánchez Vicario!), el nas sagnant de Busquets, un jugador saudita que es diu Ossama..., mentre a la xarxa el debat guanyador amb diferència era qui seria el millor comentarista per retransmetre els partits de "la roja" (un catxondo proposa Arnaldo Otegi).
Perquè l'anècdota sempre supera la notícia, com demostrà Jimmy Jump dissabte a Eurovisió. En les aturades del partit podies seguir la conversa d'Alfredo Relaño (que presenta llibre) amb Antonio San José a la CNN+, explicant científicament que "som oficialment favorits davant la humanitat", perquè així ho diuen les cases d'apostes. Hi aparegué, com no, el nom de l'any, Mourinho (amb l'acudit de Juan Cruz que ara el Bernabéu serà "el Camp Mou").
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.