El clan de la Paca, davant els jutges
El tribunal només podrà fer justícia si fa surar tota la brutícia del narcotràfic que dirigia Francisca Cortés a Son Banya
12/01/09 0:00
Tot el que ha passat fins ara amb Francisca Cortés, la Paca, i el seu clan és rocambolesc. La detenció d’aquesta gent no ha servit per frenar la venda d’estupefaents al poblat de Son Banya. Els mateixos delictes els cometen ara uns altres. El judici que avui comença tampoc no servirà per a això, ni les condemnes, si n’hi ha. El que avui es jutja és un cas de narcotràfic amb un segrest i altres delictes per enmig on també s’hi troba implicat un oficial de Policia, José Gómez, que presumptament extorsionava la Paca per treure-li doblers. Pel que sembla, advertia els narcos de quan serien les batudes.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No fa gaire llegia a un diari que comdenaven a un home a 2 anys de presó per robar una cartera. Evidentment es carterista no podrà pagar cap fiança. Evidenment a na Paca, en Vicent Tomàs, n'Antònia Ordines o en Juaquín Rabasco lis sua bastant tot això de la justícia. Paguen i punt. Mai he entès això de les fiances... Per què cap parti polític no proposa eliminar-les? Lo més gros és que els lladres-polítics de torn paguen amb els mateixos diners que han robat,..