No vagi per dit
19/08/08 0:00
Andrés Moreno Aguilar
Fa temps que no se sent parlar d’Andrés Moreno Aguilar, que va ser regidor socialista en temps de Ramon Aguiló i que va ser promogut a delegat del Govern a Melilla (abans de ser destituït el 1985 davant una immminent revolta dels residents musulmans) i a Galícia (on refermà la seva ineptitud isegellà la seva la tomba política davant el naufragi del mercant Cason, que el 1987 prengué durant dotze dies a pocs metres de la costa, amb contínues explosions de les substàncies químiques que transportava).
També a Opinió
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I què no és sospitós que socialistes acabin col·locats per empresaris del totxo propers al PP. Qui diu que els polítics no són semblants?