nubes dispersas
  • Màx: 18°
  • Mín: 11°
17°

El tramvia i els 300 milions

El Govern i Cort estan esperant com a aigua de maig els 300 milions d'euros que ha d'enviar Madrid per fer possible la construcció del tramvia de Palma. De moment no hi ha traçat definitiu i «s'estudien diferents alternatives», encara que es manté l'objectiu de dur la nova infraestructura en direcció al Coll d'en Rabassa. Allò cert, però, és que s'avança en el projecte definitiu. No està clar que en la primera fase passi per les Avingudes.

El tren, cap a Artà  

L'Executiu balear també espera 300 milions d'euros més per fer una nova línia de tren entre Manacor i Artà. En aquest cas l'únic problema és el dels doblers, ja que s'emprarà l'antiga línia que quedà fora d'ús a mitjan dels anys setanta, quan se suprimí aquest servei. El que ja no està tan clar és la línia sa Pobla-Alcúdia. S'ha de pensar que, si es du a terme, s'haurà de procedir a fer expropiacions, amb la qual cosa l'objectiu es complica molt. Es començarà per Artà, en aquest cas de totes totes.

Donate ha caigut bé  

El nou regidor d'Infraestructures de Cort, Francisco Donate (PSOE), ha caigut molt bé als seus col·laboradors. Donate, que ha estat fins ara director general de Mobilitat de Cort, vol donar impuls a l'EMOP, que el passat mandat conduïa Javier Rodrigo de Santos i que necessita un important impuls. S'ha de pensar que objectius com la falca verda necessiten empenta. També tot allò que afecta parcs i jardins. Donate, que té experiència com a empresari del transport, substitueix Andreu Ferrer, que ara se centrarà en l'àrea de Contractació i Patrimoni, com també Govern interior de l'Ajuntament.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.