Telefonicaonline.com
Totes les empreses que tinguin un mínim de serietat avui en dia
han de disposar de serveis al client mitjançant una plana web a
internet. Aquests serveis, que haurien de ser un valor afagit per a
les empreses i una forma àgil i senzilla de comunicació entre els
usuaris i les empreses, poden arribar a ser el motiu de declaració
d'impotència envers les empreses davant qualsevol motiu de queixa,
comentari o recomanació com ara el cas de Telefonica.
Molta propaganda per fer-ho tot per internet. Tot vol dir tot i no
només la part que interessa. Fa estona que sóc usuari d'internet
pel que fa a gestions amb empreses i sens dubte la que fa més goig
per l'empresa que no per l'usuari és la de Telefonica. L'única part
que funciona correctament és la comercial, la de vendes. Tota la
resta ( reclamacions, consultes, recomanacions, atenció al client,
avaluacions, etc. ) està ideada per fer tornar imbècils als usuaris
(quasi mai pots acabar els processos i acabes sense saber on anar )
i que se cansin i deixin d'insistir per realitzar, principalment,
les seves reclamacions ( sempre estan realitzant millores?, ara no
se pot accedir en aquesta part, ara no hi ha connexió, etc.) i puc
assegurar que ni és àgil ni senzilla. Així veus que és impossible
fer qualsevol gestió de queixa per internet ( més cara que enlloc
d'Europa ) que no sigui monitoritzada als temes que Telefonica vol.
La solució te la donen ells mateixos. Has d'utilitzar els telèfons
902 corresponents, està clar a pagament. A més de content, per
haver pogut fer una reclamació, fotut, perquè has hagut de pagar
dues vegades (connexió internet i cridada a 902 ).
També a Opinió
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.