Som-hi
No arribarà a la primera tallada tot el que s'esperava, però són 300 milions per a l'any que ve, bastant més del que rebia el PP. És legítim afirmar que Zapatero hauria pogut ser més generós amb els seus companys de les Balears, però 50.000 milions de les antigues pessetes és una xifra gens menyspreable, insuficient, però important. Ara s'ha de tenir agilitat i seny amb les inversions. Sobretot en dur el ferrocarril a Artà i Alcúdia, per un costat, i per l'altre a llançar la gran iniciativa de fer el tramvia de Palma, cridat a ser un dels grans emblemes de la ciutat en el segle XXI. En tot cas, no s'ha de badar. Entre les presses del PP-Balear, inventor del metropiscina, i la lentitud inoperant, hi ha un terme mig que és el que demostra la capacitat política d'un Govern. S'ha de saber agafar aquesta línia correcta de treball constant, ben fet i capaç de produir fruits.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.