Mallorca, ok: le freak n'est pas cheap
Només la ferma voluntat dels governants del Consell de Mallorca d'aliar-se amb alguns empresaris hotelers per ajudar-los a malmetre la imatge turística de les Balears pot haver orientat els dissenyadors (?) de la tanca de promoció (?) «Mallorca, ok». No, no és moderna i freak. El freak és xic, no cheap. Qui l'ha feta? Un smiley groc malaltís, un cromatisme nefast, un missatge simplista i barroer. Una tanca lletja. Fa por. Però no qualsevol por: el comte Dràcula esglaia, però atreu. I que algú es trobi a la seva destinació turística amb una cotorrada d'aquestes característiques com a benvinguda és com qui s'adona de sobte que està menjant ensaladilla amb maionesa de tres dies en un bar greixós i decadent amb les gambes i el pollastre amb patates pintats en els vidres. Què es pot esperar d'una institució que publicita el seu país amb una imatge tan soberanament mal parida? Qui pot signar i cobrar la concepció d'aquest engendre, i defensar-ne el valor estètic? Qui pot pagar "per poc que sigui" la difusió d'un bunyol semblant? Què pot esperar un turista que es troba amb una rebuda així? Es pot argumentar, en defensa de l'adefesi, que qualsevol cosa "QUALSEVOL COSA" que es pugui veure, olorar i tocar a Mallorca millorarà la tanca. «Tot el que trobis serà més bo».
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.