Català: També de mestres i capellans!
09/04/02 0:00
Aquesta carta és una reflexió sobre l'article d'opinió del Sr. Payeras que s'ha publicat aquest darrer diumenge en aquest diari. Aquest periodista critica que els governs "insisteix bastant en el Pacte de Progrés" de Catalunya i les Balears hagin signat l'acta de constitució de l'Institut Ramon Llull en un monestir. Diu que això va en contra de la promoció de la llengua catalana perquè l'església és una organització culturalment fosca, retrògrada i antimoderna. I també diu que això dóna arguments als que ens "li discutiria l'ús en primera persona" fan befa dient que això nostre "la llengua" és cosa de mestres i capellans.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.