Ben cert, no tenim ales
Crec que al seu article d'opinió, del dia 31 d'aquest mes, el Sr. Miquel Payeras posa el dit a la nafra quan escriu de manera contundent que Mallorca no reacciona amb la resposta que correspondria enfront de la retallada de vols que les companyies aèries porten endavant. Malgrat els esforços que fan els governants de les Illes Balears. Lamentablement hi falta a ca nostra «la societat». Quantes ocasions per témer-se d'aquesta poca vertebració com a poble, subjecte d'uns drets que sovint li són retallats! És clar que amb la teoria que el mercat tot ho arregla, ja protestarà el veí. Mentrestant, a d'altres llocs de l'Estat es fan construccions faraòniques equivalents a 11 camps de futbol (llegit en un diari de tiratge «nacional»), on no hi manca ni el metro, ni els autobusos, ni tot el que faciliti la mobilitat dels ciutadans; on s'enllesteixen noves terminals aeroportuàries immenses, i no s'estalvia una pesseta en noves infraestructures. És una qüestió «d'ales» o d'una cosa molt repetida que en diuen autoestima, el que no té el nostre poble? Deixem-ho en defensar el que ens correspon.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.