Ha cridat l'atenció el detall que l'OCB ha tingut amb l'Executiu. Per no haver de dur la Diada davant el Consolat dissabte, que és quan hi haurà la concentració reivindicativa, els dirigents de l'entitat portaren ahir un escrit al president Antich. D'altra banda, es dóna per fet que dissabte l'Executiu acudirà a la convocatòria de l'Obra Cultural Balear.
Madrid Comença a cobrar força la hipòtesi que el Govern espanyol suspengui tots els partits de futbol presidits per algun membre del Govern de Progrés. També es podrien invalidar els matrimonis oficiats per batles d'Ajuntaments amb majories equivocades. Així mateix, es comenta que hi podria haver un crida a la insubmissió fiscal i demanar als propietaris que no paguin l'impost de segones transmissions. No fa falta que diguem que va de bromes, però de més verdes n'hem vistes madurar. I l'ambient, com haureu pogut comprovar els darrers dies, no fa preveure que les relacions amb el Govern espanyol millorin.
Sampol Ha signat Pere Sampol la pau amb els sindicats? Avui podria ser un dia per a la reconciliació del progressista vicepresident amb els sindicalistes.