Per novembre vaig rebre una cridada del servei 1004 de
Telefònica en què m'oferien la possibilitat d'adquirir un aparell
telefònic de nova comercialització.
Vaig fer la comanda, i passat un mes, durant desembre vaig
cridar al 1004 per interessar-me per la instal·lació de l'aparell
sol·licitat. Prèvia consulta a l'ordinador, resultà que no va
aparèixer la meva sol·licitud, i em prengueren nova nota de la
comanda. El dia 10 de febrer vaig pagar el rebut del telèfon i em
sorprengué el seu import en comparació a facturacions anteriors.
Aquell mateix dia, nova cridada al 1004. M'indiquen que a la
factura estan inclosos tres aparells telefònics. Us advertesc que
no estan instal·lats ni tampoc els he rebut. Es disculpen i que
donaran òrdres a l'instal·lador perquè actuï immediatament. Més
d'un mes més tard, nova cridada al 1004 exposant el cas, després de
cinc minuts d'espera, la persona que m'atén em comunica que algú em
cridarà per donar-me explicacions del que ha passat. Pens que més
bé m'hauran d'explicar el que «No succeí». L'únic cert és que fins
a la data l'únic que s'ha mogut ha estat un servidor que també ha
pagat la factura, i passats deu dies més les explicacions brillen
per la seva absència.
El Sr. Villalonga, cada dia en els papers per assumptes, que per
als profans semblesn celestials, hauria de baixar i preocupar-se
que la seva empresa dugués millor els assumptes terrenals.
José Costa Cardona. Santanyí
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.