A una mestra excepcional. Na Montse s'ha jubilat!!
Avui molt especialment, et vull donar les gràcies perquè has estat un gran exemple per molts i moltes dels mestres que t'han conegut. Has fet tanta feina, i de cada dia més brodada, que no cabria en cap exposició: filigranes amb el cervell i l'ànima de tantes criatures; exemple d'esforç i recerca continus fora defallir; sempre al costat dels companys, a punt per donar una mà... He tingut el plaer i la sort de fer feina amb tu uns quants anys al col·legi Sta. Maria de Son Armadans, devers els anys setanta, tots plens de detalls d'aquells que arriben al cor... Més tard, al col·legi Manjón, amb en Miquel... De tot això quedà una amistat de la qual no necessitam parlar. Hem tingut molta sort per haver-te conegut i tots esperam que continuïs, ara més que mai, vivint una vida plena de tranquil·litat, serenor i joia, donant-nos exemple, una vegada més, de com viu la jubilació una gran mestra i gran persona que continuarà sent-ho per sempre i més. Et venim al darrere...!
També a Opinió
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.