Espanya serà l'«ancià» d'Europa
14/08/07 0:00
Per al 2050, l'Estat espanyol serà un dels països més «vells» del planeta i el primer d'Europa. Una situació que pot repercutir molt greument en tots els àmbits de la societat. Les persones majors de 60 anys representaran el 32% de la població mundial l'any 2050 i superaran per primera vegada en la història el nombre d'infants, ha assegurat l'ONU. Aquest advertiment ha estat realitzat per la Divisió de la Població del Departament d'Assumptes Econòmics i Socials de les Nacions Unides, que ha presentat dades comparatives sobre les implicacions econòmiques i socials de l'envelliment de la població.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.