Ja és disponible a Vida l’entrevista a Maria Roca, ex-membre de l’Opus i protagonista del documental ‘El minuto heroico’

TW
0

Maria Roca és una mallorquina que protagonitza el documental de la plataforma HBO ‘El minuto heroico. Yo dejé el Opus Dei’, dirigit per Mònica Terribas. El documental recull el testimoni de 13 dones d'arreu del món que denuncien els abusos psicològics, laborals i espirituals a què han estat sotmeses durant anys. En l’entrevista feta per Tomeu Martí als estudis d’Ona Mediterrània, Roca assegura que quan va deixar l’Opus li «costava prendre decisions» per ella mateixa.

La mallorquina va ser numerària de l'Opus durant 22 anys. Tot i que ja fa més de dues dècades que en va sortir, considera que cal explicar tot el que passa dins de la institució. L’entrevista és disponible tant a la plataforma Vida com al canal de Youtube de la mateixa.