Dues noves ressenyes de Pere Joan Martorell: 'Casada i callada' d'Emma Zafón i 'Síria sense flors' de Cristina Àlvarez Roig
L'escriptor i crític literari, Pere Joan Martorell, ha publicat dues noves ressenyes a la revista d'Idees, Cultura i Art, Ploma.cat. Es tracta de 'Casada i callada' (Empúries, 2023) d'Emma Zafón i'Síria sense flors' (Pagès Editors, 2023) de Cristina Àlvarez Roig.
També a Mitjans mallorquins
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.