Barceló vol que el Govern reclami a Madrid els 582 milions del traspàs de competències
El portaveu del grup parlamentari del PSM-IV-ExM, Biel Barceló, ha anunciat aquest dijous que demanarà al Govern balear que reclami a Madrid el «deute històric» de 582.654.480 euros pel dèficit de finançament del traspàs de competències en matèria de sanitat i educació, «la qual cosa permetria complir amb l'objectiu del dèficit sense més sacrificis socials». Barceló ha explicat en motiu d'una roda de premsa que aquest deute, que es va aprovar a la Llei pressupostària de 2005 i «duu arrossegant-se des de llavors», s'ha reconegut a altres territoris, com ara Andalusia i Extremadura. En aquesta línia, el líder econacionalista considera «indispensable» rebre aquesta partida.
El Govern sols acceptarà el traspàs per més de 55 milions i els jutjats de Menorca i Eivissa
El Govern no acceptarà un traspàs de competències de Justícia si el Ministeri no actualitza la xifra de 55 milions de cost efectiu que es maneja actualment i un annex d'inversions prou nodrit per poder construir els jutjats de Maó, Ciutadella i Eivissa.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?