Etiqueta 'publicitat agressiva'
La guerra bruta dels tarongers
La publicitat ha tornat àcida. Se succeeixen els atacs entre competidors, amb una publicitat comparativa poc vista a l'Estat espanyol. El gran innovador, sense cap mena de dubte, és el suc de taronja Don Simón. Pertanyent a la família García Carrión, el màrqueting d'aquests sucs és el més agressiu que es troba al mercat. En les dues darreres setmanes, han tornat a inserir falques publicitàries a la ràdio, en canals de televisió i en premsa escrita en les quals comparen Don Simón amb els sucs de Granini.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech