Etiqueta 'plàstica de Balears'
La plàstica de Balears recala cinc dies a Manchester
Manchester acollirà a partir de divendres una petita mostra de l’art plàstic que es genera a les Illes Balears. De la mà de vuit artistes, la sala d’exposicions de la ciutat britànica serà l’epicentre de les nostres expressions artístiques dins l’acte promocional que la Conselleria de Turisme realitzarà per donar a conèixer la cultura de l’Arxipèlag. Illes Balears expressions artístiques inclourà els treballs de Joan Riera Ferrari, Toni Dionís, Tomàs Horrach, Dolors Comas, Carles Guasph, Vicenç Ochoa, Enric Riera i Paca Florit, protagonistes d’aquesta exposició, que s’inaugurarà dia 1 i que conclourà el 5 de maig.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»