Etiqueta 'operat “amb èxitâ€'
El rei, operat “amb èxit”
El rei serà donat d'alta "en tres o quatre dies" de l'hospital USP San José de Madrid, després de ser intervingut ahir dematí per implantar-li una pròtesi de genoll; portarà crosses durant dues o tres setmanes i tardarà un mes o un mes i mig a recuperar l'activitat física habitual. Així ho explicà, en una compareixença davant els mitjans, el doctor Àngel Villamor, director de la Unitat de Traumatologia i Recuperació Avançada d'aquest hospital i responsable de la cirurgia amb què s'ha implantat a Joan Carles una pròtesi de titani per substituir-li l'articulació deteriorada del genoll dret.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»