Armengol: "Els comptes de 2013 perjudiquen els més febles i just salven els bancs i IB3"
La portaveu parlamentària del PSIB, Francina Armengol, ha anunciat que el seu partit presentarà una esmena a la totalitat als pressuposts de Balears de 2013, ja que no comparteix ni el capítol d'ingressos ni el plantejament de la despesa, que "perjudica els més febles i només salva els bancs i IB3".
El Govern rebutja l'esmena a la totalitat del PP al projecte de Llei del Sector Públic
Els vots favorables d'UM, PSIB i Bloc han permès rebutjar en el ple del Parlament l'esmena a la totalitat presentada pel Grup Popular al projecte de Llei del Sector Públic, per la qual cosa la futura norma, que pretén regular el funcionament de les empreses i organismes públics, seguirà el seu tràmit parlamentari. El Consell de Govern va aprovar el passat mes de febrer aquesta normativa mitjançant la qual es pretén evitar l'aparició de nous casos de corrupció entorn de les empreses o organismes públics, per al qual es potenciaran els controls de cara a que es produeixin abusos de poder o desviacions de fons per a interessos privats.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?