El Govern es proposa crear la Central de Compres per racionalitzar les contractacions i despeses
El Govern ha iniciat els tràmits d'audiència de l'avantprojecte de decret pel qual es regularà la contractació centralitzada i es crearà la Central de Compres, a la qual es podran adherir la resta d'entitats públiques i que contribuirà a racionalitzar les seves compres de productes i serveis, que s'han de fer de forma centralitzada.
El Govern posa en marxa una central de compres que racionalitzarà la despesa
El Govern ha iniciat els tràmits per constituir una central de compres que començarà possiblement a funcionar el juny i tindrà com a funció racionalitzar i controlar l'aprovisionament de la Comunitat.
La Mancomunitat del Pla aposta per l'estalvi
Amb l'objectiu de reduir costos als 14 ajuntaments que formen la Mancomunitat del Pla, el nou president de la institució i també batle de Maria de la Salut, Antoni Mulet, ha impulsat la creació d'una central de compres.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?