Etiqueta 'carta de vi'
El petit encant de la carta de vi
L’elegància i el bon gust d’un restaurant es mesura amb els petits detalls. I la carta de vins, habitualment maltractada, hi és cabdal tant en la confecció física i estètica de la carta com, evidentment, en la tria de vins que s’hi ofereixen. Segons Josep Roca, sumilier del celler de Can Roca i distingit amb 2 estrelles Michelin, "a la carta us heu de mostrar tal com sou: illencs". Les paraules de Roca, dirigides als celleteres que participaren en la II Trobada terra de vins, emetien optimisme.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»