Etiqueta 'capital del Llevant'
Gomila defensa el català com a nexe d’unió de Manacor
El claustre de Sant Vicenç Ferrer de Manacor s’omplí anit per escoltar el pregó de l’actor Antoni Gomila. Foto: G.M. "Construir aquesta societat realment unida només és possible amb la nostra llengua com a nexe comú. No entenc qui d'això en pot dir ‘obligar' o ‘talibanisme' o ‘feixisme'. Defens la nostra llengua comuna com a nexe d'unió, per unir". Així de clar ho expressà anit l'actor manacorí Antoni Gomila, que interpreta l'obra Acorar i que fou l'encarregat de pronunciar el pregó de Fires i Festes d'enguany. El claustre de Sant Vicenç Ferrer s'omplí per escoltar el pregoner, acte al qual assistiren el batle del municipi, Antoni Pastor, i la majoria de regidors del Consistori.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»