L'IPC harmonitzat cau fins el -1% el setembre
La taxa d'inflació harmonitzada -mesura igual a tots els països de la zona euro- ha registrat el setembre la seva setena caiguda consecutiva i s'ha situat en el -1 per cent, dues dècimes per sota de la d'agost (-0,8%).
Nou màxim de la benzina, que puja un 1% en set dies
La benzina ha encadenat aquesta setmana el segon màxim després d'assolir els 1,321 euros de mitjana per litre a Espanya, segons dades del Butlletí Petrolier de la Unió Europea. En una setmana, l'import mitjà del litre d'aquest combustible s'ha incrementat un 0,99%, després d'haver superat fa set dies per primera vegada els 1,3 euros.Del 21 al 27 de febrer, el preu fou d'1,284 euros el litre i fregà el màxim d'1,285 euros al qual arribà a principi de gener, d'acord amb la informació que en publica la UE. Amb el nou rècord, omplir de benzina el dipòsit del cotxe -50 litres de mitjana- costa 66 euros, 10 més que ara fa un any.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis