Etiqueta 'acta de diputat'
La JEC demana explicacions a Borràs sobre l'escó del diputat de la CUP condemnat a sis mesos d'inhabilitació per desobediència
La Junta Electoral Central (JEC) demana explicacions a Laura Borràs, davant la petició...
Cardona verifica en el TSJIB els béns designats per a la seva fiança civil
L'exconseller de Comerç, Indústria i Energia del PP i diputat autonòmic, Josep Juan Cardona, ha verificat avui en el Tribunal Superior de Justícia de les Balears (TSJIB) els béns designats per avalar la seva fiança civil de 2,9 milions d'euros fixada pel cas Scala de presumpta corrupció. Cardona ha acudit avui al TSJIB per comprovar que els béns designats per la Sala Civil i Penal per cobrir la fiança són efectivament de la seva propietat, segons han informat Efe fonts del cas.
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»