Pere Roca no dóna opcions als seus rivals
El mallorquí Pere Roca va complir amb els pronòstics i es va adjudicar de manera clara la XXXI Pujada al puig Major, quarta prova puntuable per al Campionat de Balears de muntanya. A més, l'actual campió d'Espanya de l'especialitat va establir un nou rècord absolut en la prova sollerica, després de finalitzar la seva segona pujada amb un temps de 02:14.526, un poc més de quatre dècimes més ràpid que l'establert l'any passat per Íñigo Martínez (02:14.969), també amb un Silver Car S2. La segona posició va ser per al també illenc Andreu Barceló, amb un temps de 02:26.471 amb un Speed Car GT 1.000. Quedà per davant del valencià Dani Borreguero (Audi A4 ST), que marcà un millor registre de 02:27.870.En quart lloc es va situar Mario Hekke, que arribava a Sóller com a líder del Campionat de Balears de muntanya després del seu triomf a la prova anterior, la Pujada a Sant Salvador. El pilot d'E.M. Competició va marcar un millor temps de 02:28.472 amb el seu Bango BRC 05, que no va ser prou per repetir la tercera posició de l'any passat, quan va quedar per davant Borreguero. Això permet a Barceló manternir-se dins la lluita pel campionat de muntanya illenc. Per darrere de Hekke es va situar José Martorell (Citroen Saxo VTS Kitcar), qui s'imposà en el grup A per davant de Julián Gómez (Mitsubishi Evo VI) i Antonio D. García (Peugeot 206 Sup. 1.600).
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Elisa Rosselló: «Les dones, com a mares, s’han convertit en responsables de transmetre els estereotips que les han menystingut i relegat a l’àmbit domèstic»
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»