Connexions aèries, preus i destinacions rivals, amenaces del turisme balear
Les Balears tenen un total de 30 productes turístics que en milloren la competitivitat, mentre que la competència d'altres destinacions, els preus elevats i les connexions aèries suposen les amenaces principals per al sector. Així ho posa de manifest un estudi que ha dut a terme la Cambra de Comerç de Mallorca amb el títol Una aproximació als productes turístics emergents. Illes Balears, que ahir presentà la directora d'estudis de la institució mercantil, Catalina Barceló, amb el president de la Cambra, Joan Gual de Torrella, i el conseller de Turisme, Miquel Ferrer.Barceló assenyalà que l'Arxipèlag està ben posicionat en propostes consolidades, com ara el golf i el sol i platja, i en destacà que no pot competir en preu, però sí en qualitat d'oferta, perquè aquesta sigui multiproducte. En aquest sentit, la directora d'estudis de la Cambra es referí a desenvolupar, afermar i diferenciar els productes turístics de les Illes, siguin de modalitat principal o secundària, per aportar més valor afegit a l'activitat bàsica de l'Arxipèlag.
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Aturen un bus turístic a Palma per a denunciar la turistificació i la mercantilització de Mallorca