Connexions aèries, preus i destinacions rivals, amenaces del turisme balear
Les Balears tenen un total de 30 productes turístics que en milloren la competitivitat, mentre que la competència d'altres destinacions, els preus elevats i les connexions aèries suposen les amenaces principals per al sector. Així ho posa de manifest un estudi que ha dut a terme la Cambra de Comerç de Mallorca amb el títol Una aproximació als productes turístics emergents. Illes Balears, que ahir presentà la directora d'estudis de la institució mercantil, Catalina Barceló, amb el president de la Cambra, Joan Gual de Torrella, i el conseller de Turisme, Miquel Ferrer.Barceló assenyalà que l'Arxipèlag està ben posicionat en propostes consolidades, com ara el golf i el sol i platja, i en destacà que no pot competir en preu, però sí en qualitat d'oferta, perquè aquesta sigui multiproducte. En aquest sentit, la directora d'estudis de la Cambra es referí a desenvolupar, afermar i diferenciar els productes turístics de les Illes, siguin de modalitat principal o secundària, per aportar més valor afegit a l'activitat bàsica de l'Arxipèlag.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República