Etiqueta 'Ral-li Dakar'
Nasser Al Attiyah venç en cotxes i s'apropa a Sainz
El qatarià Nasser Al Attiyah (Volkswagen) es va adjudicar ahir la setena etapa de cotxes del Dakar, entre Arica i Antofagasta. Passà per davant del madrileny Carlos Sainz (Volkswagen), que manté una jornada més el lideratge en la general. Quant a les motos, el vencedor d'etapa va ser el pilot xilè Francisco Chaleco López (Aprilia), mentre que el català Marc Coma (KTM) va quedar tercer i continua líder en la general. Attiyah va treure 1:20 al madrileny i s'apropa una mica en la classificació del ral·li, en la qual és segon a 1:22 del seu company d'equip.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»