Cartes al director
Bauzá al Marroc
Un queda perplex davant el desvergonyiment d'anar a cercar al Marroc negocis per als empresaris balears mentre els projectes de cooperació al desenvolupament aprovats per l'Agència d'Immigració i Cooperació del Govern balear per al Marroc de l'any 2011 no s'han lliurat.
Recullen 13.564 firmes perquè no tanquin [M]
Els treballadors de Ràdio i Televisió de Mallorca entregaren ahir al registre del Consell un total de 13.564 signatures en contra del tancament de [M] i Ona Mallorca. El representant dels treballadors, David Oliver, hi acudí acompanyat pel president de l'Associació de Productors Audiovisuals de les Illes Balears (APAIB), Jaume Rodríguez, que li mostrà tot el suport.
El PSIB reclama que el Govern defineixi el model audiovisual i que no tanqui [M]
El PSIB-PSOE ha demanat a l'actual Govern que defineixi el model audiovisual que s'aplicarà a les Balears i que no tanqui RTV de Mallorca perquè el sector audiovisual pot contribuir a la recuperació econòmica de les illes.
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»