Etiqueta 'Patrimoni d'anys de progrés'
Patrimoni d'anys de progrés
"Totes ses coses modernes han esperat molt, totes ses coses modernes s'han enfadat molt", proclama una tornada del nou disc dels Antònia Font, Lamparetes. Segons els autors, és una mena d'oda conceptual al progrés i a la modernitat. Aquesta lletra de caires surrealistes cobra un nou sentit a la finca de Son Pujolí, Algaida, on el propietari, Guillem Amengual, guarda una ingent col·lecció de maquinària antiga amb l'esperança de fer-hi, algun dia, un museu. Objectes de gran valor patrimonial que en el seu moment foren moderns i que ajudaren a portar el progrés a l'Illa esperen el seu torn per tornar a lluir.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»