La línia Palma-Inca, electrificada a final del 2010
Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM) adjudicarà el segon semestre d’enguany el projecte d’electrificació de la línia Palma-Inca, que es dividirà en dues fases, segons avança Jaume Jaume, gerent de l’empresa pública adscrita a la Conselleria de Mobilitat i Ordenació del Territori. La previsió és que les obres puguin començar entre setembre i octubre, i que concloguin a final del 2010, data en la qual hi ha prevista l’arribada de les noves onze unitats de trens ja comprades pel Govern a l’empresa basca CAF per 54 milions d’euros.
Palma-Inca, en sis minuts menys
"Quan l'electrificació del sistema ferroviari sigui una realitat, segons les estimacions que s'han fet, el temps de viatge entre Palma i Inca es reduirà entre 6 i 8 minuts anant a una velocitat de 100 km/h". Aquest serà un dels molts avantatges de disposar d'un renovat sistema de trens, segons el gerent de Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM), Jaume Jaume.
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- Conseqüències de la prova cicloturista Mallorca 312: gent confinada a ca seva durant hores i retencions de més de vuit quilòmetres
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA