El luxe esquiva la incertesa econòmica
La xifra de negoci del grup europeu líder en productes de luxe, Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), assolí els 16.303 milions d'euros, fet que representa una millora del 14,7% respecte del mateix període de 2010. Així ho va anunciar ahir l'empresa, que confia a tancar un bon any 2011 després que els seus comptes no reflecteixin cap impacte negatiu per la desacceleració de l'economia global. "L'excel·lent resultat de LVMH en els nou primers mesos de l'any confirma la seva confiança en el que queda de 2011", destaca la companyia, que subratlla la intenció de mantenir la seva estratègia proactiva enfocada a la innovació. D'aquesta manera, la companyia propietària de marques com Louis Vuitton, Moët & Chandon, Loewe i TAG Heuer va aconseguir millorar un 7% les vendes de la seva divisió de vins i licors, mentre que la unitat de moda i complements va ingressar un 13% més, i la divisió de perfums i cosmètics, un 3% més.
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?