Passeig de Galilea al Capdellà per la coma Calenta
Començam l'excursió a Galilea. Abans d'iniciar la ruta, aprofitam per conèixer aquest encisador poblet de muntanya. Pujam a la placeta denominada l'Escopidor, que comunica amb el carrer de l'Església i, vora el temple parroquial, contemplam la vista des de la miranda anomenada les Timbes. Aquí evocam que el nucli nasqué quan l'any 1396 Ramon Ribes, propietari de l'alqueria Alcabussa -actual Son Cortei-, i Pere Basset, propietari de l'alqueria Benifatxó -Son Martí-, cediren 100 quarterades cadascun per a l'establiment de famílies de jornalers en els terrenys que es coneixien amb el nom de la Moleta. Segons la tradició, cap a l'any 1550, Jordi Cortei, propietari de Son Cortei, popularitzà la denominació de Galilea perquè hi veia una gran semblança de paisatge amb la regió palestina del mateix nom.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»