Els alumnes de l'IES Marratxí reprenen la defensa del català amb un nou vídeo
Els alumnes de l'IES Marratxí han presentat la "versió definitiva" del vídeo amb el qual engegaren la campanya contra la política lingüística del Govern balear. Talment com en el primer vídeo s'interpreta una lletra reivindicativa amb la música de la cançó "Illes dins un riu", de Tomeu Penya. Aquest primer vídeo, en el qual hi participaven professors, mogué a la conselleria a iniciar una investigació i a retirada dels llaços quatribarrats dels centres educatius en la campanya anomenada Enllaçats pel català. En aquest nou vídeo només hi intervenen alumnes cantant i fent declaracions a favor de la llengua pròpia. Subratllen el caràcter lliure amb el qual participen d'aquesta campanya i recorden la manifestació del passat 25 de març a Palma, convocada per mostrar el rebuig per la modificació de la Llei de Funció Pública. La confrontació pel català a les Balears, present a "Polònia"
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»