Rajoy vol comicis anticipats i finalitzar “el calvari”
El líder del PP, Mariano Rajoy, instà el cap del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, a convocar eleccions per acabar amb un "calvari estèril" i una "lenta agonia", perquè el temps pitja i és necessari recuperar com més aviat millor una confiança que aquest Executiu no aconseguirà en quatre mesos. En el seu discurs, amb el qual va contestar a la intervenció inicial de Zapatero, Rajoy declarà que l'"única solució eficaç" als problemes de l'economia espanyola és un avanç electoral que, segons el seu parer, no interromprà el procés de reformes anticrisi. A més d'advertir que com més dies es deixin passar hi haurà "més atur, més deute, més dificultats i més desànim", insistí que les eleccions obriran un "temps nou que permeti recuperar la confiança i iniciar una política eficaç", mentre que aquesta "ombra de govern", segons les seves paraules, remunta "un temps perdut".
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»