Etiqueta 'Col·legi de Farmacèutics'
Els farmacèutics afirmen que tenen “millor formació”
El Col·legi de Farmacèutics afirmà ahir que "l'esforç" de les oficines de farmàcia i una "millor formació" dels apotecaris són la causa per la qual han caigut l'obertura d'expedients sancionadors per part del Govern des que l'apotecari Bauzá n'és el president. informà en l'edició d'ahir que, mentre que entre els anys 2008 a 2010 el Govern del Pacte obrí 60 expedients sancionadors a farmàcies, l'any passat, amb Bauzá en el poder, només se'n va obrir un. Aquesta constatació pot provocar aviat un debat parlamentari. L'oposició no entén per què els procediments sancionadors han disminuït de manera tan dràstica. El Govern Bauzá obrí expedient just a una sola farmàcia el 2012
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»