El col·legi Eugenio López ja es diu oficialment Aina Moll
El col·legi Eugenio López i López de Palma ja es diu oficialment CEIP Aina Moll i Marquès. D'aquesta manera, fa efectiva una antiga reivindicació del centre, que volia retre així homenatge a la filòloga i docent que tant ha fet per la llengua catalana. El canvi de nom és efectiu des del 19 d'abril, quan es publicà al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), tot i que encara no se n'han canviat els rètols. Fa dos anys que el claustre de professors votà el canvi de nom i trià entre diferents propostes la de posar-li Aina Moll. Amb tot, no fou fins al passat 26 de gener que la directora del col·legi, Aina Porcell, sol·licità l'autorització per al canvi. Tal com explicà ahir el conseller d'Educació i Cultura, Bartomeu Llinàs, "es va fer la petició per part del centre, després es consultà a l'Ajuntament i finalment jo la vaig signar". El responsable d'Educació explicà que, encara que el canvi ja és oficial, serà la segona quinzena de maig quan amb un acte oficial, en què assistirà Aina Moll (Ciutadella, 1930), es farà efectiu el canvi dels rètols del centre.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»