Etiqueta 'Addicció als jocs d'atzar'
Un centenar de famílies balears són tractades per addicció als jocs d'atzar
Un centenar de famílies de les Balears reben actualment tractament psicològic per problemes de ludopatia, perquè algun dels membres ha estat addicte a les màquines escurabutxaques, al bingo o als jocs d'atzar per internet. Segons explica la presidenta i psicòloga de l'associació Juguesca per a l'estudi, la prevenció i el tractament del joc patològic, Antònia Miralles, encara que un sol membre de la família tingui problemes de ludopatia, el seu entorn més proper també ha d'acudir a les teràpies psicològiques, a fi que conegui com actuar davant de la "desconfiança" generada respecte de l'addicte al joc, que sol "mentir" per intentar aconseguir doblers.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»