Etiqueta 'A Mallorca seria de petita magnitud'
“Si Mallorca patís un sisme, seria de petita magnitud”
El terratrèmol que ha sacsejat Llorca no ha fet més que causar alarma entre la població, que ja va viure una situació semblant amb el que succeí al Japó. Però la proximitat de Múrcia potser preocupa més als ciutadans de les Illes. Jesús Duque és geòleg i professor de Ciències de la Terra de la Universitat de les Illes Balears i explicà que Mallorca i l'Arxipèlag són molt similars geològicament a la zona de Múrcia per la continuïtat de la serralada bètica.
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»