Luis Aragonés prova el seu primer onze
El tècnic madrileny aposta pel sistema 4-3-3 i, de moment, deixa fora de la titularitat el capità Raúl
Las Rozas24/05/06 0:00
Luis Aragonés, seleccionador espanyol, provà per primera vegada en la sessió de l'horabaixa a La Ciutat del Futbol, amb l'equip titular que jugarà l'amistós de dissabte davant Rússia, de moment sense la presència de Raúl González i amb David Villa i Fernando Torres com a referències ofensives.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.