L'Europeu 04 per a Professionals es disputarà l'agost a Son Pardo
La Unió Europea de Trot ho ha d'aprovar el 25 de gener a París
Palma02/12/03 0:00
L'hipòdrom de Son Pardo acollirà el primer divendres d'agost el Campionat d'Europa per a Joqueis Professionals. Andreu Artigues, president de la Federació Balear de Trot, en va fer la petició diumenge a Dominique de Bellaigue, president de la Societé du Cheval Chançais i màxim responsable de la Unió Europea de Trot, i a Jaques Chartier, secretari general tant de la Federació Francesa com de l'Europea, que visitaren Son Pardo.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.