El Grupotel.com, amb més esperances, després de sumar dues victòries consecutives, s'enfronta avui, a les 18 hores, en el poliesportiu de Muro, al conjunt català Aefe Granollers, amb arbitratge del valencià Francisco Javier Pérez i el mallorquí Jaume Bonnín.
L'equip barcelonès va perdre en la darrera jornada a casa contra l'UGT Aragó per 83-75. Els locals aconseguiren en el tercer quart (19-13) un petit avantatge que defensaren fins el final, en què sumaren el quart triomf en la Lliga, un més que els murers, que poden igualar la puntuació del cinc català, si derroten avui els homes d'Oriol Sabata.
Els jugadors d'Armando Otero arrasaren a Pamplona a l'Alvecon per 55-79. Un triomf que pot donar ales a la banqueta murera i ajudar a sortir de la zona de perill. Contra el Granollers no es pot tornar enrere.
L'únic jugador que continua de baixa és l'aler David Polo. Es positiu, que el francès Dave Darase, que entrà en el lloc del lesionat nord-americà Urit Kelly, abans de començar la Lliga, s'ha acoplat al joc dels seus companys, millorant el seu rendiment en els darrers enfrontaments.