Poques novetats al projecte de Manzano
La partida de Siviero, Engonga, Roa o Losada contrasta amb l'arribada de Poli, Cortés o Lussenhoff
Palma26/08/02 0:00
Els mals resultats recollits l'any passat per l'equip en totes les competicions en què participà feien presagiar una renovació a fons de la primera plantilla. No obstant això, Mateu Alemany es conformà amb una reestructuració bastant «descafeïnada». El president vermellenc començà a fer els deures per la banqueta, on Gregorio Manzano fou l'escollit per substituir Krauss i Kresic entre una llista de candidats on figuraven noms com Miguel Àngel Lotina, Juande Ramos o Serra Ferrer.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.