A la família reial no li ha somrigut la sort
Les decisions dels jutges i les inclemències meteorològiques els allunyen de la victòria final
Palma03/08/02 0:00
Amb la suspensió de la jornada d'ahir la Copa del Rei, al menys a la categoria IMS 500, pot estar pràcticament sentenciada. Els vuit punts que separen el líder Caixa Galicia dels seus perseguidors més immediats sembla una renda insalvable quan només queden quatre proves perquè finalitzi la competició. Entre els principals perjudicats per la decisió del Comitè de Regates de la Copa, es troben elCAM del príncep Felip, actualment segon a la general, i l'Azur de Puig de la infanta Cristina, quart, i que els separa del líder, vuit i tretze punts, respectivament, i una jornada menys per intentar assolir la primera posició. Tot plegat, els allunyen quasi definitivament del triomf final.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.