El Barça de les tres mallorquines no té sostre: Campiones de Lliga amb tots els partits guanyats
El FC Barcelona s'ha proclamat campió de la Primera Divisió 2021-22 després de golejar aquest diumenge a l'Estadi Johan Cruyff, en la vint-i-quatrena jornada, al Reial Madrid (5-0), un resultat que li permet alçar el seu setè títol de lliga i el tercer de manera consecutiva.
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
L'emoció del futbol és enfrontar equips de qualitat semblant i gaudir de veure'ls jugar sense tenir clar qui guanyarà cada partit. La diferència de qualitat entre el FCBarcelona i la resta és tan gran que la lliga és un avorriment. Al començament de la propera lliga poden donar-li directament el títol al FCBarcelona i així els altres podran jugar en condicions semblants.