«No hem de perdre mai la lucidesa»
Sant Sebastià.23/11/03 0:00
Raynald Denoueix es va mostrar ahir clarament dolgut per la pèrdua dels tres punts davant el Reial Mallorca i perquè el seu equip queda ara en posicions de descens. Però, tot i això, va advertir que «no hem de pedre mai la lucidesa per aconseguir aquesta confiança que necessitam, perquè avui l'equip ha fet bon futbol».
Per la seva banda, el jugador internacional de la Reial Societat, Xabi Alonso, va confessar que «la derrota ens ha fet mal perquè, independment de la manera de produir-se, sempre fan mal, però hem d'intentar no repetir les mateixes errades i mostrar-nos més encertats en atac». Quant al partit, digué que «la primera part no ens ha sortit bé, i la segona sí, però al final no ha pogut ser i hem entrat en posicions de descens».També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Dignitat educativa i serveis mínims que buiden el dret a vaga
- El president del Consell de Mallorca, a una consellera del PSOE: «Què ha estat això? Un orgasme silenciós?»
- Alternativa Docent denuncia la falta de professorat i la pèrdua de poder adquisitiu dels docents d’un 20%
- Brams celebra els 20 anys del concert de comiat 'Sempre més'
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.