Acaba la segona temporada d''Amor de Cans' d'IB3 amb un 6,1 % d'audiència en el darrer capítol
Aquest passat dilluns les germanes Gamundines tornaven a acomiadar-se de l’audiència d’IB3 Televisió amb un capítol que tanca algunes de les trames més personals de les protagonistes. Després de 10 setmanes, la segona temporada acabà amb una gran resposta per part del públic tant pel que fa a l’audiència a televisió com de descàrregues en línia a la plataforma a la carta d’IB3. De fet, el capítol de dilluns va obtenir un 6,1 % d’audiència amb un perfil de públic majoritàriament jove (entre els 25 i 45 anys).
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Un sis coma u per cent d'audiència per una sèrie nostra basada en una novela d'ina escriptora nostra, mentre que el Gran Hermano bat el rècord d'audiència. Valdria més que caigués un meteor a damunt les nostres illes, a que aquests zoombis les repoblin.
Què hauria passat si en comptes dones només hi hagués homes?