'No perdis el compàs!', coproducció entre IB3 i TV3, serà presentada per Victòria Maldi i José Corbacho
'No perdis el compàs!', així es dirà la primera gran coproducció d'entreteniment familiar entre IB3 i TV3. Victòria Maldi i José Corbacho seran els presentadors i conductors d'aquest concurs familiar dirigit a aquells que se saben de memòria totes les cançons.
També a Illes Balears
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Organitzen una concentració al Palau de Marivent per a denunciar l'ocupació i espoli del Museu Saridakis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Joan Riera: «El procés que va engegar Catalunya no s’ha acabat. La història no s’acaba mai. I la prova és que molts dels fets que varen tenir lloc el 36 i que havíem donat ja per acabats, són ben vius»
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La cosa que molesta més els que escriuen en foraster en aquest fòrum, com a "trolls" que són, no és que valorin els seus comentaris en vermell o que opinin en contra d'ells -això els permet de continuar replicant-; sinó que no els facin cas. Per tant, allò que podem fer és no respondre'ls, deixar-los la puntuació en blanc i, molt millor encara, no llegir les seves opinions. D'aquesta manera, la provocació que pretenien no fa efecte.
Baixa qualitat, llàstima.
-El pobre Salvador i altres ja els hi está agafán "cangelis", s´he ne adonen que "el imperio pancata- nista" ja ha iniciát l´invasió per segona vegada de ses illas.- Mare de Deu quín drama. -Deuen pensar que no ni va haver prou amb l´invasió que va fer Jaume I en el seu temps per alliberar-los del "califato" perqué ara vinguen també els de la tele a tocarnos los collóns.
salvador:si no tens menuts per anar al psiquiatre,basta que ho diguis,i molt amablement,ara vé nadal,et farem un verkami.
Pre animar la gent a participar-hi, convendria informar mínimament de què tracta el concurs. Iniciativa, d'entrada, molt bona.
No hace ninguna falta tirar el dinero en las estupideces catalanistas.
Volem TV3, Esport3 i Catalunya Informació. I, a més, una IB3 (ràdio i televisió) que no sigui bilingüe ni gonella ni bleda.