La fusió entre la dansa i la Guerra Civil, avui a TV-M
Palma06/01/10 0:00
Televisió de Mallorca oferirà avui horabaixa, a les 18.30 hores, la darrera obra de la companyia de dansa Auments. Amb el títol de Petit ball, Tomeu Gomila i Andrea Cruz ens presenten aquesta petita reflexió sobre la Guerra Civil espanyola amb músiques de Biel Majoral. Es tracta d'una coproducció d'Auments amb el Teatre Principal de Palma i el XIII Festival internacional de mim i teatre gestual Cos 09 de Reus que narra com veu i viu el conflicte un nin de vuit anys.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Crida a sortir massivament al carrer per la Diada per la Llengua el 10 de maig
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.