Un grup d'estudiants de català a les universitats de Durham i Newcastle (Regne Unit) realitzen un viatge cultural a Mallorca, a partir d'aquest dilluns fins al 7 de juliol, amb l'objectiu de fer una immersió lingüística i cultural que permeti als participants poder viure plenament en català durant uns dies i que coneguin el teixit social i el context natural de Mallorca.
Aquest viatge s'organitza per tercer any consecutiu i està impulsat per l'IRL amb el suport del Govern, a través de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, segons ha informat l'Executiu. Entre les activitats, destaca la visita guiada pel centre i la Llotja de Palma a càrrec de l'historiador Gaspar Valero; una ruta per la Serra de Tramuntana; un taller d'ensaïmades mallorquines i una trobada amb estudiants de la Universitat de les Illes Balears (UIB).
El 2016 es va fer la primera edició d'aquest viatge que es va celebrar en commemoració del setè centenari de la mort de Ramon Llull, sota el títol 'Seguint els passos de Ramon Llull'.
Estudis en català a l'exterior
L'Institut Ramon Llull promou els estudis de llengua i cultura catalanes a les universitats de l'exterior amb les quals subscriu acords per a la implantació o la consolidació d'estudis catalans. Així mateix, més de 150 universitats a tot el món imparteixen docència de català i en concret, en el Regne Unit, hi ha 20 universitats que ofereixen estudis catalans dins del seu pla d'estudi.
Estudiants de català a universitats britàniques visiten Mallorca aquesta setmana
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).